The End of Time part 2

The End of Time part 2

Berichtdoor Andrea op vr 01 jan 2010, 22:40

Nou, in elk geval beter dan deel 1!

Er zat gelukkig aardig wat humor in, want het verhaal kon mij niet erg
niet boeien. Maar de interactie tussen Wilf en de Doctor maakte veel goed.

En HUH? Mickey en Martha? Ik bedoel, ja, geweldig, maar die scene moet
wel een eind in de toekomst hebben gespeeld aangezien ze in het nu amper een
paar maanden getrouwd is met een ander.

Jack en Midshipman Frame. :mrgreen:

Ik vond de scene met jongere Rose ook leuk, en Donna leeft gelukkig nog en
gaat lekker de loterij winnen, goedzo!

Ik zat me wel af te vragen of Wilf niet echt de vader van de Doctor zou
zijjn. Hij is toch deels menselijk?

Matt Smith deed het leuk in zijn eerste scene. Ik heb goeie hoop.

Andrea
Site Admin

Re: The End of Time part 2

Berichtdoor Mara op za 02 jan 2010, 01:40

Jaaa, vond het ook veel leuker dan deel 1! Maar waaaaar is de Master gebleven? Hij was zo gaaf. *snif*

(Doctor/Master is wel weer een paar plaatsen gestegen in mijn ship top 10/100/whatever, hihi.)

Mickey/Martha was beetje random, IMO. Was ze niet die leuke arts uit LotTL aan het daten eerst?

Leuk om Jack weer te zien! Had me er net bij neergelegd dat ie er toch niet in zou zitten, toen die laatste scenes kwamen. (De Doctor hield het behoorlijk lang vol, voordat ie regenereerde, niet?) Had toevallig net deze week Voyage of the Damned nog eens gekeken (had die sinds ie op TV was niet meer gezien en was echt hele stukken vergeten), dus het was wel grappig om Alonso opeens op te zien duiken. Maar ik blijf erbij dat Jake een leuke(re) toevoeging aan TW zou zijn. Zoals Captain John al zei: "TW needs a blond(e)." :P

Ben echt benieuwd naar het nieuwe seizoen! Zag net de trailer: hier. Vond Matt Smith tot dusver best gaaf. :D

Mara

Re: The End of Time part 2

Berichtdoor Emma op za 02 jan 2010, 20:20

Deel twee was echt gaaf inderdaad! Mooie scenes zaten erin en het was zo heftig en emotioneel. Ik heb ervan genoten in ieder geval. Maar helaas dus geen Ten en de Master meer. Dat is best een heel raar idee eigenlijk. Maar na het zien van de laatste scene heb ik wel vertrouwen in Matt Smith. Hij begon goed in ieder geval, ook al was het vreemd om hem in Ten's bruine pak te zien.

Heb vandaag zowel deel 1 als deel 2 lekker achter elkaar gekeken en vind ze de tweede keer nog weer beter zelfs. En na het zien van beide confidentials snap ik wel meer van het verhaal van RTD moet ik bekennen. :mrgreen:

het terug zien van alle companions was leuk gedaan. Donna die nu millionair zal worden en weer heeft gemist wat er allemaal gebeurd is, is wel helemaal full circle zo. Nu maar hopen dat Jack een leuke date heeft aan Alonso. *g* Leuk om die weer te zien!

Dankje voor de link naar de trailer. Ga meteen even kijken! :D

Emma

Keer terug naar Doctor Who