The End Of Time - Part 1

The End Of Time - Part 1

Berichtdoor Emma op ma 23 nov 2009, 20:47

Ik weet niet of iedereen afgelopen vrijdag naar Children In Need op de BBC heeft gekeken? Daarin was een stukje van de aflevering End Of Time (part one). Voor diegene die het gemist hebben, iemand was zo vriendelijk om het op Youtube te zetten...

http://www.youtube.com/watch?v=IJScPbLpnjI

Het beloofd veel moois in ieder geval en ik kan niet wachten tot Kerst. :D

Emma

Re: The End Of Time - Part 1

Berichtdoor Andrea op di 24 nov 2009, 00:31

Is het al kerst? Dat wachten is vreselijk!

John Barrowman was trouwens ook weer errug leuk in CiN. Trad op in een onderbroek die nu geveild wordt. (Ik heb echt even getwijfeld of ik... :D )

Andrea
Site Admin

Berichtdoor Emma op di 24 nov 2009, 11:33

Echt wel... kerst komt me veel te laat dit jaar.

Ik heb ook erg gelachen om John in dat leuke broekie. (Haha. Twijfelde ook wel even... :D)

Emma

Berichtdoor Mara op wo 25 nov 2009, 18:32

Dank voor de link! Had wel een stukje van CiN gezien, maar lang niet alles. Ziet er inderdaad veelbelovend uit. :D

Mara

Berichtdoor Emma op wo 25 nov 2009, 20:36

Graag gedaan! CiN duurt nou eenmaal zo lang de hele avond en Dr. Who was maar 3 minuten... ik dacht dus wel dat mensen het net gemist zouden kunnen hebben. Ik heb het ook alleen maar kunnen zien omdat ik de hele avond had opgenomen. Zat zelf eigenlijk in de bios naar de film 2012 te kijken. :)

Emma

Berichtdoor Andrea op do 26 nov 2009, 00:16

Oh, helemaal off-topic, maar hoe was 2012? Ik wil er ook heen, want hij lijkt me wel heel erg spannend.

En weer on-topic: weet iemand voor hoeveel die bezwete onderbroek weg is gegaan? Of wordt er nog steeds op geboden?

Andrea
Site Admin

Berichtdoor Emma op do 26 nov 2009, 11:31

Off topic, 2012 is helemaal gaaf. Het verhaal lijdt wel wat onder al het spektakel van de special effects, maar dat is iets wat je gewoon kan verwachten en helemaal niet erg. De special eefects zijn dan wel echt gaaf! De helden hebben wat stripfiguur neigingen, omdat ze alles kunnen en alles overleven... maar dat is juist wel grappig. Als je de tijd/kans hebt om te gaan is het echt aan te raden.

Terug on-topic, ik heb eigenlijk geen idee of iemand die veiling al gewonnen heeft...

Emma

Berichtdoor Andrea op vr 27 nov 2009, 01:33

Okee, ik denk dat ik dan zoonlief maar meesleep naar de bios, dit genre vinden we allebei erg leuk.

On topic: het is toch eigenlijk wel een tikkie vreemd dat je geld zou willen bieden op een vuile onderbroek van een vent die je amper kent. Bizar eigenlijk, fandom. En tegelijkertijd denk ik van JA MAAR JB HEEFT DIE BROEK AANGEHAD! ER ZIT JB-ZWEET IN DIE BROEK! HEBBUH!

Ziek is het, en compleet gestoord. :mrgreen:

Andrea
Site Admin

Berichtdoor Emma op vr 27 nov 2009, 11:14

Als je het zo uitlegt is het inderdaad wel een tikkie vreemd. Rare lui hoor die fans. Maar ik vind het wel leuk om een beetje vreemd te zijn. ;) :mrgreen:

Veel plezier als je naar 2012 gaat.

Emma

Berichtdoor Andrea op za 26 dec 2009, 00:43

Ik heb deel 1 inmiddels gezien, en mwah.

Wilf was geweldig, het was geweldig om Donna weer te zien, en het is tamelijk cool dat de hele aarde nu bevolkt wordt door Donna, Wilf, de Doctor en miljarden Masters.

Maar verder? Ik was niet erg onder de indruk.

Ik hoop dat deel 2 beter wordt. Tennant verdient een goed einde, en niet nog meer warrige verhaallijnen en vliegende Masters en spugende Timothy Daltons (YUCK!)

Andrea
Site Admin

Volgende

Keer terug naar Doctor Who